maanantai 5. toukokuuta 2014

Ratsastelua

Moikka moi olin taas viikonloppuna ratsastamassa  ja mulla oli myös este
kisat, vaikka en kisaa esteitä, mutta kuitenkin 
menin kisoissa yhdellä Zorro nimisellä hevosella  ja tulin toiselle sialle.Olin tietysti
ratsastamassa  Macillakin viikonloppuna.
Oltiin myös ratsastamassa meidän kavereiden luona 
siellä menin Ossi nimisellä ponilla, Lolita nimisellä suomenhevosella ja myös 
Mase nimisellä suomenhevosella. Ja mulla oli tietysti tosi kiva viikonloppu.
HUOM!!!
laitan Masesta ja musta myöhemmin videoo ja musta ja Ossista ei ole kuvii.
 Tässä vielä kuvat
                                                           Minä ja Lolita
                                                                               Minä ja Maci
                                                                             Maci ja minä
Maci ja minä

1 kommentti: